Je ziet steeds meer winkels en bedrijven zogenaamde zitplekken voor klanten inrichten. Het is een manier om de winkelervaring van de klant aangenamer te maken. Zeker als de klant moet wachten tot de verkoper een andere klant geadviseerd heeft. Het is belangrijk om deze wachtruimte-indeling tot in de puntjes te verzorgen om de wachttijden aangenamer te maken. Wij adviseren u graag zodat u optimaal gebruik kunt maken van uw ruimte.
Enkele essentiële items in de zithoek van de winkel. Je zou kunnen denken aan comfortabele stoelen of een zitbank. Het aantal stoelen dat u neerzet is sterk afhankelijk van de beschikbare ruimte en het geschatte aantal personen dat gebruik maakt van de betreffende ruimte.
Ook is het belangrijk dat uw klanten zich in de tussentijd kunnen vermaken, u kan bijvoorbeeld tijdschriften neerleggen. Verspreid de tijdschriften op tafel, laat dit niet afbreuk doen aan het overzicht. Je kunt ze ook in het tijdschriftenrek plaatsen, naast de zitbank en/of kruk. Uw wachtruimte is ook een plek om uw bedrijfsimago te laten zien. Dit doe je bijvoorbeeld door video's te tonen die sterk je merkimago weerspiegelen. Denk daarbij aan beelden van je reclame campagne.
In de lounge area kun je ook je producten uitstallen. Bijvoorbeeld als je een kledingwinkel hebt met een lounge area kun je in de buurt van de paskamers een mooi kledingrek plaatsen met kleding, bustes met bijbehorende accessoires of vitrines waarin je sierraden kunt presenteren. Mocht je niet genoeg ruimte hebben kun je altijd kiezen voor planken of een lamellenwand waarop je de producten kunt presenteren.
InternoPro
De Tonne 99/1039800 DeinzeBelgiëBE 0649.965.326
Openingsuren voor afhaling:
ma: | 7u00-12u00 | 12u30-16u00 |
di: | 7u00-12u00 | 12u30-16u00 |
wo: | 7u00-12u00 | 12u30-16u00 |
do: | 7u00-12u00 | 12u30-16u00 |
vr: | 7u00-12u00 | 12u30-16u00 |
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer